لورتا نوروفیدبک

لورتا دستگاه جدیدی است که با استفاده از علم نورو فیدبک باعث درمان بسیاری از اختلالات ذهنی می شود.

لورتا نوروفیدبک

لورتا دستگاه جدیدی است که با استفاده از علم نورو فیدبک باعث درمان بسیاری از اختلالات ذهنی می شود.

لورتا نوروفیدبک

لورتا که در حال حاضر به عنوان درمان اصلی اختلالات ذهنی در آمریکا استفاده می شود ، چندسالی است که وارد ایران هم شده است. از این دستگاه برای ارتقاع عملکرد ذهن استفاده می شود و باعث درمان اختلالات مغزی می شود.
بعد از گرفتن نقشه مغزی از مغز شما دکتر متخصص به شما نقشه را نشان می دهد و مانند سنوگرافی به صورت کامل به شما می گوید که مغز شما در چه وضعیتی قرار دارد و با توجه به آن قسمت پروتوکل لازم جهت بهبود آن قسمت از مغز را به دستگاه لورتا می دهند و باعث بهبود شما می شود.
لورتا نوروفیدبک هیچگونه عوارضی ندارد و به سرعت جای قرص ها و درمان های مختلف را در دنیا گرفته است. زیرا در مدت زمانی کوتاه توانسته است به درمان اختلالاتی مثل بیش فعالی ، اختلال عدم تمرکز و توجه ، تیک و توره ، عدم یادگیری در کودکان ، اختلال عدم خواندن و نوشتن و.... رت بگیرد.
حتی باعث بهبود تمرکز در ورزشکاران و خلبانان و مدیران و تمامی افرادی که شغل های حساس دارند می شود.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.